VERZENDEN

De verzendkosten variëren per product en kun je altijd inzien door het product in je winkelwagen te plaatsen. Je betaalt één keer verzendkosten ongeacht de hoeveelheid producten die je hebt besteld. Tenzij je boven de €100,- bestelt, dan verzenden wij kostenloos. Wij hanteren 2 tarieven, voor binnenlandse en voor buitenlandse bestellingen (België en Duitsland). Deze vind je hieronder in het overzicht.

VERZENDEN BINNEN NEDERLAND

  • Bij besteding tot €9,95 zijn de verzendkosten: €6,95
  • Bij besteding van €9,95 tot €14,95 zijn de verzendkosten: €3,99
  • Bij besteding vanaf €14,95 zijn de verzendkosten: € 2,99
  • GRATIS bij bestellingen boven de €100,-

VERZENDEN NAAR BELGIË / DUITSLAND

  • Bij besteding tot €9,95 zijn de verzendkosten: €6,95
  • Bij besteding van €9,95 tot €14,95 zijn de verzendkosten: €4,50
  • Bij besteding vanaf €14,95 zijn de verzendkosten: € 3,99
  • GRATIS bij bestellingen boven de€100,-

De levertijd vind je in de rechter kolom bij de producten. Dit kan verschillen per artikel. Wij zorgen er zo goed mogelijk voor dat de aanduiding van de levertijden up-to-date is. Wij doen dit handmatig, dat betekent dat het wel eens voor kan komen dat we een artikel bij veel bestellingen niet tijdig aan hebben kunnen passen. Hier brengen wij je dan direct van op de hoogte.

Op het moment dat je een bestelling plaatst met voorradige producten en producten die een andere levertijd hebben of tijdelijk niet leverbaar zijn, versturen wij de bestelling pas op het moment dat deze compleet is. Jouw bestelling wordt verwerkt, en zodra het product bij ons binnen is versturen wij het gehele pakket. Je krijgt tussentijds geen e-mail, maar zodra het pakket gereed is ontvang je een e-mail met daarin de track & trace code.

Heb je jouw bestelling via een directe betaling aan ons betaald? Dan versturen wij je pakketje dezelfde dag nog via DHL. Zo heb je in principe jouw bestelling de volgende werkdag in huis. De kans bestaat dat je bestelling er bij DHL langer over doet dan 1 dag. In 98% van de gevallen worden de pakketjes de volgende dag bezorgd.

Op de dag dat je bestelling wordt verzonden ontvang je van ons een e-mail bevestiging met de track & trace code van jouw bestelling. Via de website van DHL  kun je de exacte status volgen van je pakket. DHL levert op adressen van particulieren ook op zaterdagen.

Op het moment dat DHL je pakket niet bij jou, of de geadresseerde kan afleveren wordt het aan de buren aangeboden. Als het pakket ook niet bij hen afgeleverd kan worden, wordt het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden. Wanneer jij of je buren bij de tweede poging niet thuis zijn wordt er door DHL een ticket in de brievenbus achtergelaten. Met dit ticket kunt je jouw bestelling bij het desbetreffende DHL servicepunt afhalen. Hiervoor heb je 3 weken de tijd. Na 3 weken wordt het pakket aan ons retour gezonden. Moeten wij het pakket dan opnieuw naar je versturen? Dan brengen wij hier de verzendkosten opnieuw voor in rekening.

Je kunt het door jou opgegeven adres niet meer wijzigen zodra de bestelling door ons is verwerkt. Het is daarom belangrijk om altijd jouw adresgegevens goed te controleren alvorens je de bestelling bevestigd. Wel kun je wanneer de DHL chauffeur onderweg is met jouw pakket, aangeven dat je het pakket op wilt halen bij een DHL servicepunt. Dit kun je wijzigen wanneer je de link van de track & trace gebruikt, op de website van DHL.